пароль
пам’ятати
[uk] ru

Адміністрація ДД - Правила

Адміністрація ДД

На нашому сайті матеріали створюють зареєстровані автори. Автором може стати кожен - для цього треба зареєструватися, вказавши нікнейм, пароль та електронну пошту. Вони нам необхідні для ідентифікації користувачів та звʼязку з ними. Ми зобов'язуємося зберігати конфіденційність даних (електронної пошти) за винятком випадків, передбачених законодавством. Якщо ви хочете видалити свої дані, напишіть нам на електронну адресу, вказану внизу цієї сторінки.

Правила ДД: 

Розміщення матеріалів

Розміщувати матеріали на сайті може будь-який зареєстрований користувач.

Розміщення можливе в наступних розділах:

"Фото" - розділ для фотоприколів/фотошопів.

"ІМХО" - розділ для авторських статей.

Адміністрація може переносити статті з "ІМХО" в розділ "Санбюлетень" і назад на свій розсуд.

Автор може розміщувати в день не більше одного матеріала в кожному розділі (1 фото, 1 стаття). Для користувачів з рейтингом вище 30 та 35 ліміт у відповідному розділі збільшується на 1 та 2 матеріала.

Знак копірайту © можна ставити тільки на свої матеріали.

Заборонено розміщувати матеріали, спрямовані на з'ясування особистих взаємин між відвідувачами ДД, матеріали, що містять порнографію, рекламу і т.п.

Автор має можливість відредагувати або видалити свій матеріал протягом години з моменту розміщення.

За зміст розміщених матеріалів несе відповідальність автор.

 

Оцінювання матеріалів та рейтинги

Оцінити матеріал може будь-який зареєстрований користувач. Оцінка має "вагу", залежну від рейтингу (у відповідному розділі) і статусу оцінювача.

Рейтинг матеріалу - це середньозважене поставлених за нього оцінок з урахуванням коефіцієнта достовірності. Результат множиться на 10.

У випадку, якщо матеріал не авторський (не стоїть знак копірайту ©), рейтинг матеріалу знижується на 5%.

Рейтинг користувача - це середній рейтинг його матеріалів за останні 12 місяців у відповідному розділі з урахуванням коефіцієнта достовірності.

Заборонена накрутка рейтингу за допомогою ніків-клонів.

При отриманні рейтингу вище 10 користувач отримує статус "фельдшер", вище 30 - "лікар", вище 35 - "заввідділенням". Інші зареєстровані користувачі мають статус "санітар".

Коментарі до матеріалів можуть додавати лише користувачі зі статусом "фельдшер", "лікар" та "заввідділенням".

 

Приховування і видалення матеріалів

На головній сторінці та сторінках матеріалів незареєстровані відвідувачі бачать матеріали з фільтром "кращі". Зареєстровані відвідувачі бачать матеріали з фільтром "цікаві".

Фільтр "кращі" - матеріали з рейтингом вище 35 (для фото 38).

Фільтр "цікаві" - нові матеріали (до 12 годин) та матеріали з рейтингом вище 30 (для фото 33).

Ці параметри можуть змінюватись.

Всі матеріали можна побачити, натиснувши кнопку "всі" у відповідному розділі.

Матеріал може бути вилучений, якщо:

- Його зміст не відповідає розділу;

- Після проставлення 20 та більше оцінок його рейтинг менше 25 (автоматичне видалення раз на годину перші 48 годин життя матеріалу);

- Цей матеріал вже був розміщений на ДД раніше;

- Автор сам або за допомогою клонів перевищив ліміт додавання матеріалів;

- Це чужа фотка з затертими копірайтами;

- Знак копірайту © поставлений на чужий матеріал;

- Стаття містить менше 500 знаків (розділ ІМХО);

- Стаття більш ніж наполовину складається з копіпаста (розділ ІМХО).

Також видаляються матеріали, спрямовані на з'ясування особистих взаємин між відвідувачами ДД, матеріали, що містять порнографію і т.п.

 

Бани

3 дні:

- За спам в коментарях і матеріалах;

- За флуд в "Правилах" та коментарях.

 

7 днів (скарга приймається тільки від потерпілого або автора матеріалу, під яким написаний образливий коментар):

- За нецензурну персональну образу відвідувача ДД;

- За образу дітей, батьків або інших близьких родичів відвідувача ДД;

- За систематичне хамство (мінімум три коментаря, що містять персональні образи, написані протягом одного дня).

 

7 днів (скарги приймаються від будь-якого відвідувача ДД):

- За порушення правил розміщення матеріалів;

- За персональну образу автора матеріалу;

- За персональну образу, яка викликала відповідну реакцію, покарану баном;

- За персональну образу у розділі "Правила".

 

30 днів:

- Банятся хами-рецидивісти, порушники-рецидивісти (ті, хто порушив правила при тому, що був у бані 15 і більше днів з останніх 30);

- Юзери, що хамлять адміністрації ДД або безпідставно звинувачують адміністрацію ДД;

- За погрози розправи в реалі над відвідувачем ДД (фізичне насильство і т.п.);

- За накрутку рейтингу.

 

Вічний бан застосовується по відношенню до ніків-клонів, що порушують правила під час бана основного ніка (при цьому основний нік додатково баниться на 3, 7 або 30 днів, в залежності від порушення ніка-клона), ніків-клонів накрутчиків рейтингу. Також вічний бан застосовується до безтямних порушників-рецидивістів та їх клонів.

У нестандартних ситуаціях адміністрація приймає рішення на свій розсуд.

 

***

У розділі "Правила" користувачі за статусом "фельдшер", "лікар" та "заввідділенням" можуть задавати питання адміністрації ДД або повідомляти про порушення правил.

Пости, що не містять питання, пропозиції або повідомлення про порушення правил, можуть видалятися.

Формула рейтингу, питання: "Ой, а чому в мене рейтинг змінився (не змінився)?", "А чому у цього матеріалу рейтинг такий, а не інший?" не обговорюються.

Початок: 03:00 31 гру

Запитання

«   1 ... 229 230 231 232 233 ... 403   »
28.06.2013 14:19:10
Правдин - вечный бан за использование ДД для вымогательства с помощью размещения на сайте чернушных статей.
 
Пример такой деятельности не связанный с ДД, но красноречивый:
http://gazeta.ua/ru/articles/politics/_koordinator-chestno-vymogal-dengi-u-kandidata/461810
2 3 4 5  Рейтинг: 48.1/5
28.06.2013 09:11:56
Шановний Адміне, власне кажучи порушення правил там не має. Але людина просила, щоб я вам пожалівсь.
Не можна відмовляти дамі в її не винному проханні. Тож я і................
 
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/18147.phtml#main_comments_comment_1118583
 
taniako 27.06.2013 22:15:50
А Вы админу пожалуйтесь)))
2 3 4 5  Рейтинг: 24.2/6
Адміністрація ДД 28.06.2013 10:56:38
To give up
27.06.2013 12:03:45
Администрация, это как понимать? Антивирус настойчиво реагирует на ДД как на "сайт с опасным программным  обеспечением". Сегодня уже третий раз при переключении страниц появляется окно предупреждения. А при первом заходе - вообще блокировался доступ.
Очень бы хотелось услышать разъяснения и опровержения.
 
upd: насколько я понял, матюкается на ссылку         lux-bn.com.ua  , где-то найденную на сайте ДД.
2 3 4 5  Рейтинг: 41.7/1
Адміністрація ДД 28.06.2013 10:54:38
lux-bn.com.ua - это баннерообменная система. Но мы ей давно не пользуемся.
 
Ссылки я такой тоже не нашел.
24.06.2013 21:18:46
Пане Шрайк, а що було з сайтом? Чого то я зайти не міг, а один раз таки зайшовши, виявив пустий ДД?
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 25.06.2013 09:47:57
Небольшой ремонт сервера smile3
24.06.2013 20:34:08
Минуточку... Attention
Тогда уже отдохнуть на 7 дней нужно отправлять и некоего Федоренко. Ибо сперва от него прозвучало:
 
Олег Федоренко
24.06.2013 13:06:27
 
megamonstr 24.06.2013 12:11:45
- чалдон їздив на Чалдонщину
Антифриз 24.06.2013 12:18:12
- билингву положено хАхлов обсирать
Слово 24.06.2013 11:25:25
- Ви, пане Олег Федоренко, просто дурник.
 
Перекличка местных ебланов какая-то...
 
И УЖЕ ПОТОМ НА ЭТО ХАМСТВО ПОСЛЕДОВАЛ АДЕКВАТНЫЙ ОТВЕТ:
 
megamonstr  24.06.2013 13:22:54
- У єбланів ти в гостях був, Хвєдарєнкін
 
Время я выделил не случайно. Так что как всегда, сперва Федоренко оскорбляет пользователей, а получив адекватный ответ тут же плачется "я аскарбльон".
Так что если наказывать Мегамонстра, то только вместе с Федоренко.
2 3 4 5  Рейтинг: 39.5/15
Адміністрація ДД 25.06.2013 09:51:59
Олег Федоренко - бан 7 дней.
24.06.2013 15:31:34
Требую избавить мои посты хотя бы на неделю от хама (а сам пост от его каментов -- не даете делать это самим авторам, вычищайте вручную):
 

megamonstr  24.06.2013 12:11:45
 
Нє, ну от кому це треба - детальний опус про те, як чалдон їздив на Чалдонщину провідати родичів-чалдонів???
 
http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/18129/filter/interesting.phtml#main_comments
 

megamonstr  24.06.2013 13:22:54
 
У єбланів ти в гостях був, Хвєдарєнкін
 

Олег Федоренко 24.06.2013 13:44:31
 
Не уберешь свою хрень, отправишься в бан.
 
megamonstr 24.06.2013 14:11:20
 
Відчуваєш, Хвєдарєнкін, що ти раптово став значно важчим? Це я на тебе хуй поклав...
2 3 4 5  Рейтинг: 29.6/15
Адміністрація ДД 25.06.2013 09:50:05
megamonstr - бан 7 дней.
22.06.2013 08:07:40
С каких пор санитар © Clinic-Control получил право размещать 14 своих фотожоп в один день?
2 3 4 5  Рейтинг: 48.1/5
Адміністрація ДД 22.06.2013 10:58:08
Clinic-Control - бан 3 дня за нарушение правил размещения материалов.
21.06.2013 10:59:39
Адміністрація ДД 21.06.2013 09:41:03
Срок редактирования и удаления должен быть.

Трішки не так. Термін редагування та видалення повинен бути при такій системі оцінювання, яка існує на ДД. Я не кажу, що вона погана чи гарна. Вона оригінальна. На всіх ресурсах, ФБ, ЖЖ, I.UA, UOL.UA та решта, термін редагування та видалення матеріалів необмежений. Тому що, там не можна мінусувати, тільки кнопка "подобається", а на деяких і особистого рейтингу нема. У випадку з ДД, і тут я з Вами погоджуюся, оцінку треба фіксувати, щоб не було підтасовок. Я не дарма зробив наголос саме на фіксації оцінки, а не на терміні редагування та видалення. Хай видаляють, але оцінка залишається. Хоча і в цьому випадку можливі маніпуляції, як то заміна нерейтингового матеріалу на більш рейтинговий. Але, по-перше, може бути вже пізно, матеріал піде з головної сторінки, по-друге, не факт, що він буде більш рейтинговий, по-трете, його ще треба зробити, і по-четверте, в такому випадку у самого користувача-фокусника дах може поїхати....biggrin
Хоча, можливо, двіжок таку задачу, як фіксація оцінки, не потягне.
Тоді дійсно, тільки залишається обмежити термін. Моя пропозиція - три доби. І поспостерігайте, чи зменшаться фальсифікації. Якщо ні, поставте дві доби....короче, визначте експериментальним шляхом, щоб і користувачі не сильно постраждали, і ефект від вводу терміну був максимальний. Тому що, навіть при 8 годинах можливі маніпуляції.
Ну ось, приблизно так....
 
2 3 4 5  Рейтинг: 23.8/4
Адміністрація ДД 22.06.2013 11:05:13
Хай видаляють, але оцінка залишається
 
Да, если бы не одно но. Например юзер случайно разместил один материал два раза подряд. Так часто бывает. И естественно удаляет лишний.
 
В этом случае в базе сохраняется оценка удаленного материала 0. И сильно бьет по рейту юзера.
 
Хоча, можливо, двіжок таку задачу, як фіксація оцінки, не потягне.
 
Да, тут нужно переделывать. Я думал об этом, но аргумент, изложенный выше, победил.
 
пс Насчет срока - больше чем 24 часа точно ставить не буду. Сейчас поставлю 24.
20.06.2013 21:29:09
Куди могла подітись жаба?
  http://durdom.in.ua/uk/main/photo/photo_id/39394/user_id/10530.phtml
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 21.06.2013 09:40:17
Обычно, когда я такое вижу, то считаю, что картинку удалил юзер.
 
Именно из-за таких случаев и было введено правило 8 часов.
 
Администрация ничего не удаляла. В этом нет смысла.
 
Если исходник сохранился можете разместить заново или пришлите мне - я размещу его в той старой фотке.
20.06.2013 17:17:18
Оп-па! Відчув на собі зміни в правилах. Якщо в тексті виявлялася помилка, то раніше можна було виправити. Тепер, зась...тільки 8 годин...I do not knowА якщо в самій жабі знайдеться радикальна помилка? Раніше також виправлялося без проблем....замінив, і все...Це погано....не, не подобається так....Not so
2 3 4 5  Рейтинг: 45.5/2
Адміністрація ДД 21.06.2013 09:41:03
Срок редактирования и удаления должен быть. Некоторые юзеры злоупотребляют правом редактирования и в итоге в архиве происходит черти что.
 
Если 8 часов мало - говорите сколько нужно.
 
Но если поставить слишком большой срок, будет угроза того, что юзеры станут удалять свои низкорейтинговые материалы, накручивая таким образом рейтинг. В прошлом на ДД было множество таких случаев, после чего и было запрещено удалять свои материалы.
20.06.2013 09:16:15
Вибачте, вже все відкрилось, мабуть тимчасове якесь неподобство.
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 20.06.2013 11:00:13
Ок smile3
20.06.2013 09:14:20
Шановнмй Адміністратор! Підвисає половина сайту, не вілкриваються фото та тексти ИМХО, допоможіть будь ласка!!
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 20.06.2013 11:00:25
Наверное у вас что-то со связью.
19.06.2013 19:12:43
Адміністрація ДД 19.06.2013 11:10:23
Поэтому точно знаю, что специально ваши жабы никто не валит.

 
Gut. Але все рівно "меня терзают смутные сомнения". I think Буду продовжувати розслідування дедуктивним методом. Якщо будуть 100%-ві докази, тоді повідомлю Вас. А так, по дрібницях діставати не буду...All ok
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 20.06.2013 10:59:59
Ок smile3
19.06.2013 17:26:10
Ну от, нарешті Маска отримав відповідь - куди зникають його кілька відсотків. smile3
А у мене інше питання: який критерій відбору у "Кращі фотоприколи тижня" ? (уточнення питання тут: http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/18026.phtml
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 20.06.2013 10:58:48
Принцип такой:
 
1) В разделе "Фото" ставлю фильтр "лучшие"
http://durdom.in.ua/uk/main/photos/filter/best/order/date.phtml
 
2) Выбираю около 20 фоток на свой вкус.
18.06.2013 12:47:54
Адміністрація ДД 18.06.2013 09:55:32
Давайте не будем устраивать охоту на ведьм. Иногда низкая оценка это просто низкая оценка

 
Та ну, "полювання на відьом", це не з цієї опери, це дуже дрібно. Мій випадок підпадає під визначення - Справедливість є, за неї варто боротися.
А за низки оцінки я нічого не говорив. Навпаки, в мене оцінки начебто високі. Величезна подяка за це користувачам ДД. Я веду мову про те, що хтось, з величезним рейтингом, навмисно та регулярно, валить жаби, незважаючи на їхню якість та своєчасність. І не тільки мої. Тобто, відбуваються якісь незрозумілі процеси, які аж ніяк не пов'язані зі справжнім оцінюванням. А справжнім оцінкам моїм жабам я завжди радий. Будь-яким, низьким або високим. Низька оцінка, це стимул для вдосконалення, висока, задоволення від гарної робити.
 
Адміністрація ДД 18.06.2013 09:52:27
У админов и у тех, у кого рейтинг выше 45, вес оценки выше, чем у завов.

 
Нарешті....biggrin Відповідно, валити жаби, незалежно від їх якості можуть адміни та ті користувачі, в кого рейтинг 45 та більше....стоп...а чому "админов" в множині? Їх що, декілька? Це для мене новина. То зараз, можливо я і не зі Шрайком веду бесіду? А хто ще, окрім Шрайка адміни? Скажете, чи ця інформація засекречена?
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 19.06.2013 11:10:23
Людей с админскими правами на сайте четыре. Во время запуска сайта было 3 (Shrike, smike, mexxik), лет 5 назад добавился еще и rastamanchik. Но оценки постоянно ставлю только я smile3
 
И лично я фотоприколам и другим материалам (вашим в том числе) чаще всего ставлю 3 или 4, реже 2, совсем редко 5. И не потому, что хочу что-то завалить, а просто стараюсь высоко держать планку. Что и другим советую.
 
Поэтому точно знаю, что специально ваши жабы никто не валит. Тем более по идеологическим причинам smile3
17.06.2013 18:15:23
До речі, Романе, я тут провів невеличкий експеримент. В мене по фото третій рейтинг - 44,5. Рейтинг намбар ван - 45,8. Скажемо так, не сильно відрізняється від мого. Коли в мене на фото проголосував той самий користувач, що мінусує, він був 22-м, і зніс 4, 1 бала. Ну ось і я спробував мінуснути яку-небуть жабу. Я був навіть 21-м, а відмінусував тільки 2 бали. Як це може бути? Чому така різниця? Виходить, щоб в мене відмінусовати 4,1 бала, потрібен рейтинг в межах 70-90 балів. Може і менше, але навіть самого високого на даний момент рейтингу - 45,8, точно не вистачить, щоб знести 4, 1 бала.
Was ist das? Можливо я чогось не знаю?
2 3 4 5  Рейтинг: 0.0/0
Адміністрація ДД 18.06.2013 09:52:27
У админов и у тех, у кого рейтинг выше 45, вес оценки выше, чем у завов.
17.06.2013 12:21:12
Адміністрація ДД 17.06.2013 11:04:18
А почему "перевертня"?

 
Тому що це вже система. Коли ставлю чергову жабу, то вже знаю, що невдовзі злетить 4-10 балів, в залежності від проголосувавших на ту мить користувачів. І це в 100% випадків зі 100%. Погодьтеся, це не об'єктивне оцінювання, якщо постійно ставиться 2.
 
Адміністрація ДД 17.06.2013 11:04:18
Оценивается же должна не идеологическая направленность, а то, насколько фотоприкол вышел смешным. А чувство юмора у всех разное.

 
Во, во, і я за це. Але з невеличкою правкою. Щоб ми зараз не говорили і як би ми не хотіли цього, але оцінювання на першому етапі відбувається за ідеологічною спрямованістю. Користувачі ДД діляться на два ідеологічних потоки, більшість(поки що), це нормальні люди, меншість, це ригі. А ось всередині цих двох потоків і повинно відбуватися те, про що Ви говорите, і що я також підтримую, це об'єктивне оцінювання. А якщо якійсь користувач, в даному випадку з більшості, заробив собі величезний рейтинг, ставлячи критичні до бандюків жаби, а потім, використовуючи цей рейтинг тупо валить жаби користувачів з більшості (здавалося би своїх ідеологічних союзників), то тут не потрібно мати великого розуму, щоб зрозуміти, що в нього нема мети оцінювати жаби об'єктивно, в залежності від якості, а його мета якась інша. Тому я і кажу, що це або перевертень, або щось особисте. Я схиляюся до першого. В будь-якому разі повинен спрацьовувати третій закон Ньютона. На кожну дію повинна бути протидія.
2 3 4 5  Рейтинг: 25.8/5
Адміністрація ДД 18.06.2013 09:55:32
Давайте не будем устраивать охоту на ведьм. Иногда низкая оценка это просто низкая оценка smile3
17.06.2013 11:10:03
Объявление.
 
1) Теперь авторы могут не только редактировать свои материалы, но и удалять. И редактировать и удалять материалы можно в течение 8 часов с момента размещения.

 
было бы удобно, если не слишком вспотеет программист, сделать в процессе добавления статей такой режим типо "Черновик". А то Циля знает автора, который любит сочинять большие тексты)))), так когда начинаешь его редактировать/форматировать аж рука колоть устаёт.
 
впрочем, на розсуд глядачів и начальства...
i55
2 3 4 5  Рейтинг: 45.5/2
Адміністрація ДД 18.06.2013 09:53:17
Все, что мы можем - это приглаживать нынешний движок. Так глубоко не полезем, сори.
17.06.2013 10:46:29
Уважаемая администрация! Хочу исправить ошибки в своем тексте http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/18070.phtml
 
Но кнопка "Редактировать" куда-то делась. Что с ней? Технический сбой на сайте?
2 3 4 5  Рейтинг: 41.7/1
Адміністрація ДД 17.06.2013 10:59:32
Редактировать свои материалы можно 8 часов после создания.
16.06.2013 21:03:58
Перепост коментаря звідси - http://durdom.in.ua/uk/main/photo/photo_id/40527.phtml#main_comments_comment_1113889
 
"21 проголосувало - 47,6. 22 проголосувало - 43,5. Я не комплексую стосовно оцінок. Будь-яких, позитивних чи негативних. Більше того, вважаю, що різні віталіки зобов'язані ставити тільки 2. Для того вони і віталіки.Але мене бісить, що мінусує хтось з так званих своїх. Регулярно. Знести одразу 4,1 бала Віталік не зможе. Це хтось з дуже великим рейтингом, ну дуже великим.
Романе, чому спільнота ДД не може знати цього перевертня? Він заробив собі рейтинг, втерся в довіру, а зараз гадить по повній програмі. Скажіть, хто це, я цій падлюці також буду мінуси ставити."
 
До речі, це стосується не тільки мене. Я помітив, що він мінусує всі жаби тих авторів, що проти ригів.
2 3 4 5  Рейтинг: 19.0/3
Адміністрація ДД 17.06.2013 11:04:18
А почему "перевертня"?
 
Оценивается же должна не идеологическая направленность, а то, насколько фотоприкол вышел смешным. А чувство юмора у всех разное.
 
Оценки - это личное дело юзера. А накруток тут нет.
«   1 ... 229 230 231 232 233 ... 403   »


programming by smike
Адміністрація: [email protected]
© 2007-2024 durdom.in.ua
Адміністрація сайту не несе відповідальності за
зміст матеріалів, розміщених користувачами.

Відновити пароль :: Реєстрація
пароль
пам’ятати